Έξυπνη αξιοποίηση της τεχνολογίας εκ μέρους του νέου υπουργού Παιδείας. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα από την ανακοίνωση για τη δημιουργία ιστολογίου όπου με συνοπτικές διαδικασίες μπορεί ο καθένας να δημοσιεύσει τις απόψεις του για τον πολύπαθο τομέα της Παιδείας:
http://www.meafora.gr/Ήδη τα πρώτα μηνύματα φιγουράρουν στο διαδίκτυο χωρισμένα σε τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες:
Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηΤριτοβάθμια εκπαίδευσηΠαιδεία – Απόψεις – Σχόλια Μερικά από συλλογικούς φορείς και τα περισσότερα από διάφορα άτομα - γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές κλπ.
Μακάρι η προσπάθεια να ευοδωθεί από επιτυχία αν και δύσκολο το βλέπει κάτι τέτοιο όποιος έχει την εμπειρία του διαδικτύου. Χιλιάδες θα μπουν και χιλιάδες θα γράψουν. Όλοι στον τόπο αυτό έχουμε άποψη για όλα. Όπως έχουν άποψη και οι πολιτικοσυνδικαλιστικοί φορείς που μας εκπροσωπούν. Κοινή αντίληψη όμως για το ποια Παιδεία χρειάζεται ο τόπος δεν έχουμε. Εξήγηση δε χρειάζεται να δώσω, το έχει κάνει ήδη η κοινωνιολογία...
Ο ένας για παράδειγμα ονειρεύεται ένα σχολείο που θα προσθέσει περισσότερες ώρες Αγγλικά και ο άλλος ζητάει περιορισμό των ωρών διδασκαλίας. Ο ένας θέλει περισσότερα προγράμματα αθλητισμού, ο άλλος επιμένει πως αν βάλουμε το σκάκι στο σχολείο θα βοηθήσουμε τους μαθητές να προκόψουν αύριο στη ζωή τους.
Και είμαστε ακόμη στην αρχή...
Μακάρι λέω το υπουργείο να καταφέρει να σταχυολογήσει απόψεις και να επιλέξει τις πλέον ορθές και χρήσιμες. Όμως και πριν αυτό συμβεί, το υπουργείο δεν έχει άποψη; Χρειάζεται από τον ανώνυμο πολίτη να τα πει στο διαδίκτυο για να επισημάνει τα τρωτά του συστήματος εκπαίδευσης ή να προτείνει λύσεις;