1954 Juan Manuel Fangio Maserati-Mercedes Maserati-Mercedes
1955 Juan Manuel Fangio Mercedes Mercedes
1956 Juan Manuel Fangio Ferrari Ferrari
1957 Juan Manuel Fangio Maserati Maserati
1958 Mike Hawthorn Ferrari Ferrari
1959 Jack Brabham Cooper Climax
1960 Jack Brabham Cooper Climax
1961 Phil Hill Ferrari Ferrari
1962 Graham Hill BRM BRM
1963 Jim Clark Lotus Climax
1964 John Surtees Ferrari Ferrari
1965 Jim Clark Lotus Climax
1966 Jack Brabham Brabham Repco
1967 Denny Hulme Brabham Repco
1968 Graham Hill Lotus Ford
1969 Jackie Stewart Matra Ford
1970 Jochen Rindt Lotus Ford
1971 Jackie Stewart Tyrrell Ford
1972 Emerson Fittipaldi Lotus Ford
1973 Jackie Stewart Tyrrell Ford
1974 Emerson Fittipaldi McLaren Ford
1975 Niki Lauda Ferrari Ferrari
1976 James Hunt McLaren Ford
1977 Niki Lauda Ferrari Ferrari
1978 Mario Andretti Lotus Ford
1979 Jody Scheckter Ferrari Ferrari
1980 Alan Jones Williams Ford
1981 Nelson Piquet Brabham Ford
1982 Keke Rosberg Williams Ford
1983 Nelson Piquet Brabham BMW
1984 Niki Lauda McLaren TAG
1985 Alain Prost McLaren TAG
1986 Alain Prost McLaren TAG
1987 Nelson Piquet Williams Honda
1988 Ayrton Senna McLaren Honda
1989 Alain Prost McLaren Honda
1990 Ayrton Senna McLaren Honda
1991 Ayrton Senna McLaren Honda
1992 Nigel Mansell Williams Renault
1993 Alain Prost Williams Renault
1994 Michael Schumacher Benetton Ford
1995 Michael Schumacher Benetton Renault
1996 Damon Hill Williams Renault
1997 Jacques Villeneuve Williams Renault
1998 Mika Häkkinen McLaren Mercedes
1999 Mika Häkkinen McLaren Mercedes
2000 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2001 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2002 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2003 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2004 Michael Schumacher Ferrari Ferrari
2005 Fernando Alonso Renault Renault
2006 Fernando Alonso Renault Renault
2007 Kimi Räikkönen Ferrari Ferrari
2008 Lewis Hamilton McLaren Mercedes
2009 Jenson Button Brawn Mercedes
2010 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2011 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2012 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2013 Sebastian Vettel Red Bull Renault
2014 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2015 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2016 Nico Rosberg Mercedes Mercedes
2017 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2018 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2019 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
2020 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes
_________________ Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8151 Registration date : 30/10/2007
Θέμα: Απ: H FORMULA 1 ξεκινά! 28/3/2021 Κυρ Μαρ 28, 2021 9:43 pm
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΜΠΑΧΡΕΪΝ
1 44 Lewis Hamilton MERCEDES 56 1:32:03.897 25
2 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 56 +0.745s 18
3 77 Valtteri Bottas MERCEDES 56 +37.383s 16
4 4 Lando Norris MCLAREN MERCEDES 56 +46.466s 12
5 11 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA 56 +52.047s 10
6 16 Charles Leclerc FERRARI 56 +59.090s 8
7 3 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES 56 +66.004s 6
8 55 Carlos Sainz FERRARI 56 +67.100s 4
9 22 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA 56 +85.692s 2
10 18 Lance Stroll ASTON MARTIN MERCEDES 56 +86.713s 1
11 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 56 +88.864s 0 12 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 55 +1 lap 0 13 31 Esteban Ocon ALPINE RENAULT 55 +1 lap 0 14 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 55 +1 lap 0 15 5 Sebastian Vettel ASTON MARTIN MERCEDES 55 +1 lap 0 16 47 Mick Schumacher HAAS FERRARI 55 +1 lap 0 17 10 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA 52 DNF 0 18 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES 51 DNF 0 NC 14 Fernando Alonso ALPINE RENAULT 32 DNF 0 NC 9 Nikita Mazepin HAAS FERRARI 0 DNF 0
Παράθεση :
1 MERCEDES 41
2 RED BULL RACING HONDA 28
3 MCLAREN MERCEDES 18
4 FERRARI 12
5 ALPHATAURI HONDA 2
6 ASTON MARTIN MERCEDES 1
7 ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
8 ALPINE RENAULT 0
9 WILLIAMS MERCEDES 0
10 HAAS FERRARI 0
_________________ Έχω κι εγώ το έρτζι μου...
ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8151 Registration date : 30/10/2007
Θέμα: Απ: H FORMULA 1 ξεκινά! 28/3/2021 Κυρ Μαρ 28, 2021 10:03 pm
Έτσι, οι αγωνοδίκες έδωσαν την εντολή στη RBR να διαβιβάσει στον Φερστάπεν ότι η ποινή 5 δευτερολέπτων δεν θα εφαρμοστεί εκ των υστέρων, αλλά έπρεπε εκείνη την ώρα, στην πίστα να παραχωρήσει τη θέση του πίσω στον Χάμιλτον. Ο Ολλανδός το έκανε.
Παρότι ίσως πίστευε ότι θα μπορούσε να επιχειρήσει νέα προσπέραση, φαίνεται ότι πλέον τα ελαστικά του είχαν ξεπεράσει εκείνο το ιδανικό χρονικό σημείο της σαφούς ανωτερότητας από τα ελαστικά του Χάμιλτον.
Κι ο Λιούις, με διαφορετική ψυχολογία πια, επιστράτευσε όλη την οδηγική του μαεστρία για να πάρει το μέγιστο από τα δικά του -παρότι νωρίτερα έλεγε ότι δεν είχε πια κανέναν έλεγχο του πίσω μέρους της W12- μέχρι την καρό σημαία. Ήταν μια νίκη που θα άξιζαν και οι δύο, άλλωστε.