CAPTAIN MICHALIS sank in the Aegean SeaIn the morning of Oct 4 the Greek roro m/v "Captain Michalis ", 2317 gt(IMO-No.: 7226639), - built in 1973 at Denizcilik Beykoz, Beykoz, Turkey as "Donar", ex - "Suurlaid" (1975), ex - "Nordic Frost" (1998), ex - "Ocean Caroline" (2004), "Captain Michalis" (2007) - was in collision with the Malta flagged bulkcarrier "Santana", 52071 dwt (IMO-No.: 9237101). The accident happened in the Aegean Sea southeast of Mykonos, near Amorgos, in calm weather. The "Captain Michalis", which carried a cargo of cement, sank within a few minutes, one Greek crew man died. His body was recoevered later. A good samaritan rescued the other eight crew members. The "Santana" was underway from the Ukraine to Thailand. It remained stable after the collision and entered the port of Ermoupolis at Syros Island for surveys.
http://www.shipspotting.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=7098&forum=2&post_id=38980Την ώρα που όλοι παρακολουθούσαμε το άλλο ναυάγιο, της Νέας Δημοκρατίας, την ώρα που καταναλώναμε μπίρες και σουβλάκια και πίτσες... ενδελεχώς μελετώντας τη δύναμη των κομμάτων, μια οικογένεια έλληνα ναυτικού ντυνόταν τα μαύρα. Όπως τόσες και τόσες άλλες ναυτικές οικογένειες.
Γιατί αυτή είναι η μοίρα τους. Να κλαίνε μια ζωή το ζωντανό χωρισμό και ανά πάσα στιγμή να συνεχίζουν με τα ίδια δάκρυα να ραίνουν και τον άλλο, τον παντοτινό και αιώνιο.
Από τις ελληνικές εφημερίδες μαθαίνουμε πως το θύμα ήταν 78 χρονών!!!
Απίστευτο; Και όμως. Στην ηλικία αυτή ήταν αναγκασμένος να δουλεύει ακόμη. Όχι όμως πια...
Ήρθε η απρόβλεπτη σύγκρουση του καραβιού και η βύθισή του που ακολούθησε αμέσως, να δώσει τέλος στα βάσανα του κυρ Νίκου. Του Νίκου Δρόσου που εργαζόταν ως μάγειρας στο ελληνικό πλοίο Καπετάν Μιχάλης.
Ποιος τώρα θα αποζημιώσει την οικογένειά του; Και πώς; Αποζημιώνεται μια ανθρώπινη ζωή ακόμη και με όλα τα λεφτά του κόσμου; Και αποζημιώνεται μια οικογένεια που στερείτο το σύζυγο και τον πατέρα ακόμη και στα 78 του χρόνια;
Στοιχεία του πλοίου μπορείτε να βρείτε αν γράψετε το όνομα στα αγγλικά και τον ΙΜΟ 7226639. πχ εδώ:
http://syros-observer.aegean.gr/ais/shipdetails.aspx?MMSI=240647000Θα δείτε τότε ότι αυτό το καραβάκι που μετέφερε λέει τσιμέντο, κάτι μου θυμίζει αυτό... από την Κάρπαθο στη Μύκονο, αυτό το καραβάκι που έμοιαζε μεγάλο καΐκι, ήταν ήδη 36 ετών. Και όμως συνέχιζε και αυτό να δουλεύει... Τέτοια είναι τα στοιχεία της τρισένδοξης ελληνικής ναυτιλίας μας! Γερασμένα σκαριά και υπέργηροι ναυτικοί. Σαφώς υπάρχουν και νέα πλοία και νεότεροι ναυτικοί. Αλλά υπάρχει και η σκοτεινή όψη.
Θα μπορέσει η πολλά υποσχόμενη νέα κυβέρνηση να αλλάξει κάτι στον τομέα αυτό;
Να δώσει επιτέλους τη δυνατότητα στους ηλικιωμένους ναυτικούς να χαρούν και λίγο στεριά πριν κλείσουν τα μάτια τους; Ή θα παίρνουν σύνταξη μετά θάνατο;
Σαπίζουν οι νέοι στη στεριά μη βρίσκοντας μπάρκο και σκυλοπνίγονται στα πέλαγα οι γέροντες γιατί δε φτάνει το ξεροκόμματο της σύνταξης να ζήσουν... Ως πότε;
Δείτε περισσότερα στα Νέα:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4539505&ct=1και στο Ριζοσπάστη:
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5290599Από το Ριζοσπάστη και η φωτογραφία απάντηση στο νέο έγκλημα: