Ακόμη και στη διαμαρτυρία τους μισά στοιχεία δίνουν. Συμπληρώνω από το πολυνομοσχέδιο:
Άρθρο 13Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής σχολικών συμβούλων
1. Τα κριτήρια επιλογής σχολικών συμβούλων αποτι-
μώνται κατά τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους.
2. Το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συ-
γκρότησης και κατάρτισης αξιολογείται με είκοσι έξι μο-
νάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως ε-
ξής:
α) Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες. Δεύτερο διδακτο-
ρικό δίπλωμα μοριοδοτείται με 2 μονάδες.
β) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 4 μονάδες. Δεύτε-
ρος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών μοριοδοτείται με 1
μονάδα. Τα διδακτορικά διπλώματα και οι μεταπτυχιακοί
τίτλοι μοριοδοτούνται: αα) προκειμένου για θέσεις σχο-
λικών συμβούλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αν το πε-
ριεχόμενό τους εντάσσεται στον τομέα των επιστημών
της αγωγής ή της οργάνωσης και διοίκησης της εκπαί-
δευσης και ββ) προκειμένου για θέσεις σχολικών συμ-
βούλων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αν το περιεχόμε-
νό τους εντάσσεται στις επιστήμες της αγωγής ή στον ε-
πιστημονικό χώρο της αντίστοιχης ειδικότητας ή της ορ-
γάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης. Αν ο υποψή-
φιος έχει διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο ε-
πιστημονικό αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνο το διδακτο-
ρικό δίπλωμα. Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός
τίτλος σπουδών που ήταν αναγκαίο προσόν για το διορι-
σμό δεν μοριοδοτείται.
γ) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 2 μονάδες, μό-
νο για τους υποψηφίους για επιλογή σε θέσεις στελε-
χών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.δ) Δεύτερο πτυχίο πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.: 3 μονάδες.
ε) Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπια-
γωγών: 1 μονάδα, εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν
για το διορισμό ή δεν αποτέλεσε προϋπόθεση για από-
κτηση πτυχίου εξομοίωσης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε
για διορισμό και εφόσον δεν υφίσταται η μοριοδότηση
της προηγούμενης περίπτωσης δ΄.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ι-
δρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει
να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. /
ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκαπίδευσης
(Ι.Τ.Ε.).
στ) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό επιμόρφωσης
(Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), ε-
φόσον δεν χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού: 1 μο-
νάδα για κάθε κατηγορία επιμόρφωσης.
ζ) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 1:
2 μονάδες.
η) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 2:
3 μονάδες. Αν υπάρχουν πιστοποιήσεις επιμόρφωσης
και των δύο επιπέδων μοριοδοτείται μόνον η ανώτερη.(ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ValidNomosxedio/1430/A-ANAPEDIA-pap.pdf )
Δηλαδή... αν είσαι πιστοποιημένος και στο 2ο επίπεδο της πληροφορικής παίρνεις 3 μόρια!!!!
Και σημαίνει αυτό ότι έχεις μπει με κλήρωση, ενώ στη μετεκπαίδευση έχεις δώσει εξετάσεις και μάλιστα σκληρές, και έχεις παρακολουθήσει συνολικά:
48 ώρες για το 1ο επίπεδο
96 ώρες για το 2ο επίπεδο
Σύνολο 144 ώρες.
Πάμε τώρα και στη διετή μετεκπαίδευση, τουλάχιστον στα δεδομένα της γενιάς μου:
Καθημερινή παρακολούθηση 4 ωρών επί 5 μέρες τη βδομάδα. Άρα σε ένα μήνα ώρες παρακολούθησης 20 επί 4, δηλαδή 80 ώρες.
Σε ένα χρόνο και λαμβάνοντας υπόψη και τις διακοπές, έχουμε το ελάχιστο 7 μήνες παρακολούθησης, δηλαδή 80 ώρες επί 7 = 560 ώρες.
Και επειδή η μετεκπαίδευση είναι διετής, έχουμε σύνολο ωρών παρακολούθησης 1120 ώρες.
Που συνοδεύονται από εξετάσεις και υποχρεωτικές εργασίες σε επίπεδο πτυχιακής για τα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Όλα λοιπόν αυτά μπαίνουν τώρα στη ζυγαριά και ζυγίζουν λιγότερο, 2 μόρια συγκεκριμένα η μετεκπαίδευση με τις 1000 τόσες ώρες , έναντι των 3 μοριών που παίρνουν οι πιστοποιημένοι στο 2ο επίπεδο πληροφορικής με τις 144 ώρες....
Αλλά, να το λέμε κι αυτό, είναι το ίδιο να ξέρω να ζωγραφίζω με το Revelation Natural Art και ίδιο να έχω σπουδάσει ψυχολογία της μάθησης, φιλοσοφία της αγωγής, κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, διδακτική της γλώσσας, συγκριτική παιδαγωγική κλπ "χαζά" που μαθαίνεις στο Μαράσλειο;
Στο κάτω κάτω σήμερα ζούμε στον αιώνα της πληροφορικής. Τι τα θέλουμε τα άλλα; Και ειδικά τις ανθρωπιστικές επιστήμες... Σιγά μη δώσουμε προβάδισμα στον άνθρωπο. Η μηχανή είναι το παν. Ζήτω οι μηχανές και η τεχνολογική πρόοδος!
Και ξέρεις. Προσωπικά έχω και τα μεν, έχω και τα δε. Και πικραίνομαι αφάνταστα. Γιατί ξέρω και δε μου χρειάζεται καμία μοριοδότηση τι σημαίνει μετεκπαίδευση και τι σεμινάρια πληροφορικής.
Η ΔΟΕ όμως δε δικαιούται να διαμαρτύρεται. Υποκριτικές και ψεύτικες οι διαμαρτυρίες της. Γιατί εδώ και χρόνια προσπαθεί με νύχια και δόντια να υποτιμήσει το Μαράσλειο. Ιδού λοιπόν. Τα κατάφεραν! Ας είναι περήφανοι. Πέρασε η δική τους νοοτροπία και η μόνιμη έχθρα προς τους μετεκπαιδευθέντες του κλάδου.
Να σκεφθείς ότι οι συνάδελφοι που τελειώνουν την ειδική αγωγή στη μετεκπαίδευση, γυρνάνε στο σχολείο και μπαίνουν σε τμήματα ένταξης, εισπράττοντας ένα γενναίο επίδομα. Οι άλλοι, της γενικής αγωγής, δεν παίρνουμε δεκάρα. Κι αυτό κατόρθωμα της ΔΟΕ είναι. Που μια ζωή υποστήριζε ότι δεν πρέπει να υπάρχει ρατσισμός ανάμεσα στους συναδέλφους... και να μην ξεχωρίζουν από τους άλλους οι μετεκπαιδευθέντες. Και υποστήριζε και στήριζε πως οι μετεκπαιδευθέντες πρέπει να περάσουν και από εξομοίωση!!!
Απορώ γιατί διαμαρτύρονται τώρα. Είναι τελείως δικό τους έργο. Των συνδικαλιστών. Η υποτίμηση της μετεκπαίδευσης. Της γενικής. Και η χατιρική αντιμετώπιση της ειδικής.