HOMA EDUCANDUS - Φόρουμ φιλοσοφίας, παιδείας, πολιτικής και ναυτιλίας! |
|
| Μαύρη Πρωτοχρονιά και φέτος για τη ναυτική οικογένεια | |
| | Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8202 Registration date : 30/10/2007
| Θέμα: Μαύρη Πρωτοχρονιά και φέτος για τη ναυτική οικογένεια Παρ Δεκ 31, 2010 6:34 pm | |
| Όλοι μετράνε αντίστροφα τα λεπτά. Να μπει ο καινούριος χρόνος. Κι εμείς μετράμε αντίστροφα τα μίλια. Να φτάσει τούτο το καράβι στα 200 μίλια απ' τις ακτές. Να προφτάσει να σωθεί μια ανθρώπινη ζωή. Αυτό το μπουναμά θέλουμε τούτη τη νύχτα. Κι άλλον κανένα. Να γλιτώσει ο βαριά τραυματισμένος συνάδελφος, ο γραμματικός του Aegean Angel. Είναι εκεί η καρδιά μας απόψε. Στη γέφυρα αυτού του καραβιού. Και χτυπάει στο ρυθμό της αγωνίας. Των δυο ανθυποπλοιάρχων που γλιτώσαν. Στα δικά τους χέρια η ζωή του γραμματικού. Στα χέρια τους και η ζωή ολόκληρου του πληρώματος. Ο καπετάνιος νεκρός. Ο πρώτος νεκρός. - Παράθεση :
- http://e-igoumenitsa.gr/news/world-news/5877.html
Λίγες ώρες πριν το νέο έτος μία απίστευτη ελληνική τραγωδία βυθίζει στο πένθος την τεράστια ναυτική οικογένεια της χώρας, που θρηνεί δύο ναυτικούς και αγωνιά για την κατάσταση της υγείας ενός τρίτου ναυτικού κυπριακής καταγωγής. Το δεξαμενόπλοιο Aegean Angel βρισκόταν 800 μίλια ανοιχτά των Βερμούδων, όταν έπεσε σε μεγάλη θαλασσοταραχή. Ύστερα από υπεράνθρωπες προσπάθειες του πληρώματος, το πλοίο κατάφερε να βγει αλώβητο από την θαλασσοταραχή.
Συγκεκριμένα, το δεξαμενόπλοιο "AEGEAN ANGEL" της εταιρείας Arcadia shipmanagement co LTD, είχε αποπλεύσει από το Ταλίν της Εσθονίας για το Χιούστον του Τέξας και έπεσε σε πολύ άσχημο καιρό, με ανέμους πιθανόν και πάνω από 8 μποφόρ ενώ έπλεε, σε απόσταση 800 μιλίων από τις Βερμούδες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 47χρονος Έλληνας πλοίαρχος του πλοίου και ο Α' Έλληνας μηχανικός 33 ετών βγήκαν να δουν πάνω στο πλοίο τι ζημιές είχαν προκληθεί. Τότε ένα μεγάλο κύμα τους χτύπησε, με αποτέλεσμα να τους τραυματίσει θανάσιμα και τους δύο, ενώ τραυματίστηκε σοβαρά και ένας 34χρονος Κύπριος υποπλοίαρχος.
Το πλοίο αυτή τη στιγμή έχει κατεύθυνση προς τις Βερμούδες, προκειμένου να παραλάβουν τον κύπριο τραυματία και να διακομιστεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Η κατάσταση πάντως της υγείας του είναι σοβαρή. Πέρυσι κλαίγαμε για το Aegean Wind. Χρονιάρες μέρες πάλι. Χριστούγεννα. Και φέτος για το Aegean Angel. Αν είναι δυνατόν. Πάλι τα ίδια. Μέσα στις γιορτές. Και πέρα από το όνομα να ταξιδεύουν και τα δυο καράβια για το ίδιο λιμάνι. Το Χιούστον του Τέξας. Λίγο ακόμη να φτάσουν. Να νιώσουν άνθρωποι. Να πατήσουν στεριά. Σε όλο τον κόσμο απόψε γιορτάζουν. Εκεί; Στο Aegean Angel; Εμείς αυτή τη νύχτα ταξιδεύουμε εκεί. Και τα δάκρυά μας τα κάνουμε ευχή να γλιτώσει τουλάχιστον ο ένας. Και να σκεφτείς πως το καράβι αυτό δυο χρόνια πριν έγινε η σανίδα σωτηρίας για 11 ψυχές: http://www.theseanation.gr/news/genericnews/aegean-angel.htmΤώρα; Ποια σανίδα σωτηρίας μπορεί ολάκερη ανθρωπότητα να του προσφέρει; Πρέπει λέει να φτάσει στα 200 μίλια από τις ακτές. Για να γίνει η αεροδιακομιδή του τραυματία. Και μένουν ακόμη πολλά μίλια. Και δρόμος ατέλειωτος. Για μια ακόμη φορά έρχεται με δραματικό τρόπο να υπογραμμιστεί η έλλειψη γιατρού στα εμπορικά πλοία. Η αδιαφορία όλων για τη ζωή των ναυτικών. Ετών 34. Το παλικάρι, ο γραμματικός του Angel. Πόσο μετράει η ζωή του ναυτικού; Ένα τίποτα. Και δε θέλουμε την οδύνη κανενός. Που τρέχουν να την προσφέρουν εκ των υστέρων. Τζάμπα είναι. Θέλουμε να πάρουνε επιτέλους μέτρα. Να σταματήσουνε να νοιάζονται μόνο για τα φράγκα. Και τα κέρδη. Να νοιαστούν λιγάκι και για τους ανθρώπους. Που βγαίνουν κάθε φορά όταν χτυπάει ο θάνατος και λένε μεγάλα λόγια. Και πριν στεγνώσουν τα δάκρυα, τα παίρνουν πίσω: - Παράθεση :
- http://www.naytilia.gr/content.asp?ContentId=15508
Ο ΙΜΟ ΑΓΝΟΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ AEGEAN WIND
Ημερομηνία προσθήκης : 23/12/2010 8:44:29 πμ Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου Κανείς δεν ασχολήθηκε με την αναμόρφωση των κανόνων ασφαλείας προφανώς γιατί δεν συμφέρει τον εφοπλισμό.
Ένας χρόνος συμπληρώνεται στις 25 Δεκεμβρίου, από τον θάνατο τριών Ελλήνων και έξι Φιλιπινέζων ναυτικών, μετά από φωτιά που εκδηλώθηκε στο ελληνικό πλοίου «AEGEAN WIND», ιδιοκτησίας Κουμάνταρου.
Αν και οι πρώτες εκτιμήσεις, αναφέρονταν σε πιθανή μεταφορά του διοξειδίου του άνθρακα μέσα από το σύστημα κλιματισμού, ωστόσο μέχρι στιγμής ούτε το πρώην Υπουργείο Ναυτιλίας παρουσίασε το αποτέλεσμα της έρευνας που πραγματοποίησε, αλλά ούτε και ο ΙΜΟ, γνωρίζει το γεγονός.
Σε ερώτηση την οποία θέσαμε στον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, ο κ. Ευθύμιος Μητρόπουλος, απάντησε ότι δεν έχει ενημερωθεί από καμία Αρχή, για το περιστατικό που σημειώθηκε στο ελληνικής πλοιοκτησίας AEGEAN WIND.
Το γεγονός αυτό, αφήνει πολλά ερωτηματικά στον αέρα, καθώς από την πρώτη στιγμή παρατηρήθηκαν μη «αποδεκτές» ενέργειες από πλευράς Λιμενικού. Για παράδειγμα, ο αξιωματικός που εστάλη στις Ολλανδικές Αντίλλες για να ερευνήσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες είχε συμβεί το ναυτικό περιστατικό, λέγεται ότι είχε εργαστεί στο παρελθόν για την πλοιοκτήτρια εταιρία. Έτσι τέθηκε υπό αμφισβήτηση η ευχέρεια που θα είχε για να καταγράψει κάθε τυχόν ολιγωρία ή αμέλεια της εταιρίας και των υπευθύνων της.
Επίσης, με εντολή του απερχόμενου Αρχηγού του Λιμενικού, δόθηκε εντολή άμεσης επιστροφής στην Ελλάδα, στον αξιωματικό ο οποίος εστάλη στο πλοίο, με απόφαση της τότε Υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας, Λούκας Κατσέλη. Τότε μάλιστα υπήρξε και λεκτική σύγκρουση μεταξύ του κ. Γιώργου Ροίδη – διευθυντή του Γραφείου της κ. Κατσέλη – με τον Αρχηγό του Λιμενικού Αθανάσιο Μπούσιο.
Κανένα πόρισμα
Ο αξιωματικός ο οποίος μετέβη στις Ολλανδικές Αντίλλες όπου είχε ρυμουλκηθεί το πλοίο, είχε εντολή να διενεργήσει έρευνα προκειμένου να αποσταλεί πόρισμα στον ΙΜΟ. Στόχος, ήταν να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα κατασκευαστικά ώστε να υπάρξουν οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις.
Για άγνωστο λόγο, μέχρι σήμερα το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, δεν παρουσίασε κανένα πόρισμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με αφορμή αυτό το τραγικό περιστατικό, πληροφορηθήκαμε ότι τα έξοδα μετάβασης των αξιωματικών που διερευνούν τα κάθε είδους ατυχήματα στο εξωτερικό, το Υπουργείο τα …ζητιανεύει από τις πλοιοκτήτριες εταιρίες. Και τίθεται φυσικά εδώ το ερώτημα: Πως θα γίνει σωστή παρουσίαση των επιβαρυντικών στοιχείων, όταν οι αξιωματικοί του Λ.Σ. ταΐζονται και ποτίζονται από τους ελεγχόμενους;
Σε ρεπορτάζ μας της 26ης Δεκεμβρίου 2009, και με τίτλο: «Έρευνα για τυχόν απρονοησία των Διεθνών κανόνων ασφαλείας», γράφαμε τα ακόλουθα για τον θάνατο των εννέα ναυτικών:
«Κυριολεκτικά σαν τα «ποντίκια» στη φάκα, πιάστηκαν οι εννέα από τους 24 ναυτικούς του ελληνικού πλοίου AEGEAN WIND. Όλοι πέθαναν από ασφυξία καθώς δεν κατάφεραν να βρουν διέξοδο διαφυγής όταν ένα σημείο από το κομοδέσιο του πλοίου παραδόθηκε από άγνωστη αιτία στις φλόγες ενώ το πλοίο έπλεε σε απόσταση 90 ναυτικών μιλίων από τις ακτές της Βενεζουέλας.
Εγκλωβισμένοι στον θάνατο
Εγκλωβισμένοι άλλοι στις καμπίνες τους και άλλοι σε διάφορα σημεία των διαδρόμων, βρέθηκαν ο ένας μετά τον άλλο χωρίς πνοή από τους υπόλοιπους 15 συναδέλφους τους. Ο εντοπισμός τους άρχισε τουλάχιστον 12 ώρες μετά την έναρξη της φωτιάς ενώ περίπου άλλες 12 ώρες κράτησε η ολοκλήρωση του θλιβερού έργου της αναζήτησης των αγνοουμένων.
Συγκλονισμένος ο πλοίαρχος, κλαίγοντας και χωρίς να μπορεί να ολοκληρώσει μία πρόταση, κατάφερε μόνον να μεταφέρει στον Θάλαμο επιχειρήσεων του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ότι οι εννέα ναυτικοί ήσαν νεκροί.
Η ναυτική αυτή τραγωδία γεννά σειρά ερωτηματικών καθώς είναι προφανές ότι με περισσότερη προνοητικότητας από πλευράς των μέτρων ασφάλειας και προστασίας ενδεχομένως οι εννέα ναυτικοί να είχαν διαφύγει τον θάνατο.
Το εντυπωσιακό είναι πως τα στοιχεία και οι σκέψεις που θα παραθέσουμε, δεν αποτελούν «ανακάλυψη» του Nextok.blogspot.com αλλά αποτέλεσαν προβληματισμό αρκετών ανθρώπων του κλάδου στο παρελθόν όταν ανάλογα περιστατικά σημειώθηκα σε πλοία που δεν έφεραν σημαία προηγμένων χωρών.
Το ερώτημα φυσικά είναι γιατί οι φερόμενοι ως «Ειδικοί» σε παγκόσμιο επίπεδο, και ειδικότερα σε επίπεδο International Maritime Organization δεν προβληματίστηκαν ή δεν έλαβαν τα απαραίτητα αυτά μέτρα ώστε σε κάθε περίπτωση πυρκαγιάς να υπάρχουν πάντα διέξοδοι διαφυγής για τους ναυτικούς.
Πάντως η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη, η οποία επίσης προβληματίστηκε από την αναπάντεχη τραγωδία, αμέσως συνέστησε επιτροπή αποτελούμενη από τον πλοίαρχο του Λιμενικού Σώματος Αδάμ και έναν αξιωματικό εξειδικευμένο σε θέματα πυρασφάλειας οι οποίοι αναχωρούν άμεσα για το όποιο σημείο της γης καταλήξει ρυμουλκούμενο το πλοίο AEGEAN WIND. Μέχρι την ώρα που γράφονται αυτά, δεν είχε ακόμα αρχίσει η ρυμούλκηση του πλοίου, εκτιμάται όμως ότι αυτό θα οδηγηθεί στο πλησιέστερο λιμάνι της Βενεζουέλας. Είναι για όλα αυτά, τα μόλις πριν λίγες μέρες δημοσιευμένα με αφορμή τη θλιβερή επέτειο της τραγωδίας του Aegean Wind, που η οργή μας τώρα ξεχειλίζει. Ακούγοντας και πάλι για βαθύτατη οδύνη! Βρε άντε μου στο διάολο. Που νοιώθετε εσείς οδύνη! Πανάθεμα κι αν νιώθετε τίποτε άλλο πέρα από δίψα για χρήμα και εξουσία. Για σας οι ναυτικοί δεν είναι άνθρωποι. Σκλάβοι είναι. Και ένα μηδέν η ζωή τους. Γι' αυτό και δε διστάζετε και να τους ξυλοφορτώσετε όταν τολμούν να απεργήσουν. Γιατί έμειναν λέει άταφοι οι νεκροί στα νησιά!!!!!!!! Και τώρα; Που δυο άταφοι νεκροί πλέουν στη μέση του Ατλαντικού; Τι προβλέπουν τα μέτρα σας για τούτους; Και τι προβλέπουν και για τον άλλο. Που γλίτωσε μα η ζωή του κινδυνεύει; | |
| | | ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8202 Registration date : 30/10/2007
| Θέμα: Απ: Μαύρη Πρωτοχρονιά και φέτος για τη ναυτική οικογένεια Σαβ Ιαν 01, 2011 4:41 pm | |
| | |
| | | ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8202 Registration date : 30/10/2007
| Θέμα: Εκεί που δε φτάνουν οι διασώστες, φτάνουν οι Σομαλοί πειρατές! Κυρ Ιαν 02, 2011 5:07 pm | |
| Εκεί που δε φτάνουν οι διασώστες, φτάνουν οι Σομαλοί πειρατές! Σιγή ιχθύος εξακολουθεί να υπάρχει για το τι γίνεται με το Aegean Angel. Το δεξαμενόπλοιο που προχτές, Πέμπτη, κατά τη διάρκεια θαλασσοταραχής, έχασε τον καπετάνιο του και τον πρώτο μηχανικό ενώ τραυματίστηκε σοβαρά ο υποπλοίαρχος του σκάφους, ο ελληνοκύπριος Αντώνης Ιωάννου. Τα νέα λοιπόν παραμένουν παγωμένα στην πρώτη πρώτη μορφή που έφτασε η είδηση. Πως το πλοίο βρισκόταν σε μεγάλη απόσταση από τη στεριά και πως θα πρέπει να φτάσει στα 200 μίλια απόσταση για να καταστεί δυνατή η αεροδιακομιδή του τραυματία: - Παράθεση :
- http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=310101&dt=18/01/2010
Τραγικό θάνατο βρήκαν δύο Έλληνες αξιωματικοί, όταν χτυπήθηκαν από κύμα πάνω στο δεξαμενόπλοιο «Aegean Angel» με το οποίο ταξίδευαν στον Ατλαντικό. Βυθισμένη στο πένθος είναι από χθες η ελληνική ναυτιλία.
Οι δύο Έλληνες αξιωματικοί του εμπορικού ναυτικού, μέλη του πληρώματος του υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιου «Aegean Angel», έχασαν τη ζωή τους όταν, κατά τη διάρκεια επιθεώρησης του πρωραίου καταστρώματος μετά από θαλασσοταραχή, χτυπήθηκαν από κύμα.
Πρόκειται για τον 47χρονο πλοίαρχο και τον 33χρονο Α' μηχανικό, ενώ τραυματίστηκε σοβαρά ο 34χρονος Κύπριος υποπλοίαρχος.
«Η ναυτική οικογένεια σήμερα θρηνεί. Θέλω να εκφράσω την οδύνη μου για το χαμό δύο ναυτικών μας και το σοβαρό τραυματισμό ενός Κύπριου συναδέλφου τους στο Aegean Angel που έπλεε στον Ατλαντικό Ωκεανό», αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γ. Διαμαντίδης, εκφράζοντας παράλληλα τη βαθύτατη οδύνη του και τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των εκλιπόντων ναυτικών.
Τα θερμά της συλλυπητήρια στους συγγενείς των θυμάτων εκφράζει και η πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Το δεξαμενόπλοιο, που ανήκει στην εταιρεία Arcadia shipmanagement co LTD και είχε αποπλεύσει έμφορτο από το Ταλίν της Εσθονίας για το Χιούστον του Τέξας, βρισκόταν σε απόσταση 790 ν.μ. από το πλησιέστερο λιμάνι των Βερμούδων.
Σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία παρασχέθηκαν άμεσα οι πρώτες βοήθειες στον τραυματία υποπλοίαρχο και δίδονται συνεχώς όλες οι απαραίτητες οδηγίες για την περίθαλψή του σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό, μέχρις ότου καταστεί δυνατή η μεταφορά του σε νοσοκομείο στην πλησιέστερη ακτή.
Το Aegean Angel ταξιδεύει για Βερμούδες και όταν φτάσει σε απόσταση 200 ναυτικών μιλίων τότε θα μπορεί να γίνει αεροδιακομιδή του τραυματισμένου ναυτικού.
Το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας ζήτησε τη συνδρομή του υπουργείου Εξωτερικών μέσω των Προξενικών Αρχών, για την παροχή κάθε αναγκαίας βοήθειας στους ναυτικούς του πλοίου, με έμφαση στην περίπτωση του τραυματία, καθώς και για την διευκόλυνση της παλιννόστησης των σορών των θανόντων. Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας την είδηση και μη μπορώντας να το χωνέψω αυτό που έγινε, βλέπετε κάποτε έπαθε τέτοιο ακριβώς ατύχημα ο σύντροφός μου, χτυπήθηκε από κύμα στην πλώρη γκαζάδικου, και διαβάζοντας και το γράμμα αγωνίας που έστειλε ένας παιδικός φίλος του τραυματισμένου υποπλοιάρχου και που εκλιπαρεί να γίνει κάτι ώστε να μεταφερθεί το συντομότερο δυνατό σε νοσοκομείο, θυμήθηκα μια περσινή είδηση: - Παράθεση :
- http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=302441&dt=01/12/2009
Σομαλοί απελευθέρωσαν το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο Maran Centaurus. Η είδηση έγινε γνωστή από τον επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ναυτικής Δύναμης Τζον Χάρμπουρ, η οποία περιπολεί στην περιοχή.
Σύμφωνα με σομαλικές πηγές, το πλοίο αφέθηκε ελεύθερο μετά την καταβολή λύτρων ύψους 5,5 εκ. δολαρίων το απόγευμα της Κυριακής Το Maran Centaurus κατελήφθη από πειρατές στις 29 Νοεμβρίου, σε απόσταση 800 μιλίων (1.300 χλμ.) από τις ακτές της Σομαλίας. Μετέφερε πετρέλαιο από τη Σαουδική Αραβία με προορισμό τις ΗΠΑ. Κι αναρωτιέμαι. Αν οι πειρατές μπορούν να φτάνουν στα 800 μίλια από τις ακτές, είναι δυνατόν να μην μπορούν να φτάσουν οι διασώστες; Ε, λοιπόν, ιδού η λύση: Να προσλάβουν οι διεθνείς οργανισμοί διάσωσης στη θάλασσα τους Σομαλούς πειρατές!!! Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Κι εκείνοι να βρουν μια νόμιμη απασχόληση και οι ναυτικοί να ξέρουν πως κάποιος θα βρεθεί να τους δώσει χέρι βοηθείας όταν το κακό τους βρει μεσοπέλαγα! Το ανάλογο δηλαδή που έκαναν αιώνες πριν οι τούρκοι με τους Κλέφτες, που τους προσλάμβαναν ως Αρματολούς! Μα αν είναι δυνατόν να μας λένε πως πρέπει να φτάσει το καράβι με δικά του μέσα στα 200 μίλια απόσταση για να του παρασχεθεί βοήθεια... Κι όταν ένας άνθρωπος εκεί πάνω είναι σοβαρά τραυματισμένος. Και το πλοίο βρίσκεται χωρίς καπετάνιο, χωρίς γραμματικό και χωρίς πρώτο μηχανικό!!! | |
| | | ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8202 Registration date : 30/10/2007
| Θέμα: Τέλος στον εφιάλτη για το Κύπριο υποπλοίαρχο του «AEGEAN ANGEL» Κυρ Ιαν 02, 2011 11:26 pm | |
| Τέλος στον εφιάλτη για το Κύπριο υποπλοίαρχο του «AEGEAN ANGEL» ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://sigmalive.com/news/international/341593 - Παράθεση :
- Τέλος στον εφιάλτη για το Κύπριο υποπλοίαρχο
του «AEGEAN ANGEL»
02 Ιανουαρίου 2011, 19:43 SigmaLive
Τελείωσε ο εφιάλτης για τον 34χρονο Κύπριο υποπλοίαρχο, ο οποίος είχε τραυματιστεί σοβαρά την περασμένη Πέμπτη, όταν το δεξαμενόπλοιο «AEGEAN ANGEL» της εταιρείας Arcadia shipmanagement co LTD, έπεσε σε μεγάλη θαλασσοταραχή 800 μίλια ανοιχτά των Βερμούδων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, ο υποπλοίαρχος Αντώνης Ιωάννου μεταφέρθηκε σήμερα με ελικόπτερο του Αμερικανικού Ναυτικού στο νοσοκομείο King Edward Memorial Hospital στις Βερμούδες, σε σχετικά καλή κατάσταση.
Η επιχείρηση διάσωσης του υποπλοιάρχου από το Ναυτικό Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης Norfolk των ΗΠΑ, διήρκησε 35 λεπτά.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης δίνονταν με δορυφορική σύνδεση ιατρικές συμβουλές από εξειδικευμένους γιατρούς. Οι ευχές όλων μας στον καπετάν Αντώνη για ταχεία ανάρρωση! Και θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσους κινητοποιήθηκαν για τη διάσωσή του! Και ιδιαίτερα στο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης του Υπουργείου Ναυτιλίας (ΙΘΥΝΑΛ... ) που είμαστε σίγουροι ότι όλα τα στελέχη του έκαναν τη νύχτα μέρα για να φέρουν σε αίσιο αποτέλεσμα και αυτή την τραγωδία που χτύπησε τη ναυτική οικογένεια. Όσο δηλαδή αίσιο αποτέλεσμα μπορούσαν στα μέτρα τα ανθρώπινα. Γιατί δεν ξεχνάμε πως υπάρχουν και δυο συνάδελφοι νεκροί. Και γι' αυτούς κανείς δεν μπορεί πια να κάνει τίποτε. Μάλιστα μέσα από ένα σχόλιο που μας άφησαν πληροφορηθήκαμε ότι ο πρώτος μηχανικός και ο υποπλοίαρχος του Aegean Angel είχαν αποφοιτήσει από την ίδια ΑΕΝ, της Μηχανιώνας στη Μακεδονία. Κι ακόμη πως ο πρώτος είχε λίγους μόλις μήνες νωρίτερα παντρευτεί. Ποιος τώρα και με τι λόγια να παρηγορήσει τη γυναίκα του; Αλλά και το φίλο και συμμαθητή που έζησε από κοντά το χαμό του... Είναι να μη συμβαίνουν τέτοιες τραγωδίες. Γιατί δυστυχώς οι ανθρώπινες δυνατότητες δεν επαρκούν για να βάλουν οριστικό τέλος στον εφιάλτη... Και οι δραματικές στιγμές συνοδεύουν για πάντα όσους τις έζησαν αλλά και όσους τους στέρησαν τον δικό τους άνθρωπο. Ας ευχηθούμε η νέα τουλάχιστον χρονιά να μην κρατάει άλλα μαύρα ρούχα για τις οικογένειες των ναυτικών μας. Και άλλα μάτια να μη δακρύσουν για τους καημούς της πικροθάλασσας. | |
| | | ΔΑΝΑΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 8202 Registration date : 30/10/2007
| Θέμα: Απ: Μαύρη Πρωτοχρονιά και φέτος για τη ναυτική οικογένεια Δευ Ιαν 03, 2011 4:37 pm | |
| | |
| | | | Μαύρη Πρωτοχρονιά και φέτος για τη ναυτική οικογένεια | |
|
Παρόμοια θέματα | |
|
Παρόμοια θέματα | |
| |
| Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή | Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
| |
| |
| |
|