Επίδειξη αυταρχισμού και καταστολής έκανε χτες η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ απέναντι στους ναυτεργάτες, μέσω του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γ. Διαμαντίδη. Ο υπουργός δήλωσε ωμά και απροκάλυπτα ότι η κυβέρνηση δε θα άρει το έσχατο κατασταλτικό μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης, δηλαδή της καταναγκαστικής εργασίας, σε βάρος των ναυτεργατών, όσο αυτοί θα εξακολουθούν να διεκδικούν αυξήσεις στις συντάξεις και τα επιδόματα και αρνούνται να υπογράψουν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, σύμφωνα με τις αξιώσεις των εφοπλιστών!
Οι προκλητικές δηλώσεις έγιναν στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στους ναυτιλιακούς συντάκτες. Ανέφερε συγκεκριμένα: «Οσο υπάρχουν τέτοιες συνθήκες και όσο εκκρεμεί ακόμα ένας λόγος βασικός για τον οποίον έγινε η επιστράτευση, δεν μπορεί να αρθεί το μέτρο. Ο βασικός λόγος είναι ότι δεν έχουν υπογραφεί Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας»! «Δεν έχει εκλείψει - συνέχισε - κανένας λόγος, από τα αιτήματα που μου είχαν υποβληθεί και στα οποία μπορώ να δώσω λύσεις. Εγώ δεν μπορώ να δώσω λύση στο αίτημα που μου είχε υποβληθεί για διπλασιασμό των επιδομάτων, δεν μπορώ να δώσω λύση στο αίτημα που είχε υποβληθεί σαν αιτία της απεργίας να αυξήσω τις συντάξεις. Θα ήμουν παράλογος να έλεγα εγώ όταν κόβονται οι συντάξεις, όταν υπάρχει μία δύσκολη οικονομική συγκυρία, να βγω και να πω στην ΠΝΟ διπλασιάζονται τα επιδόματα και δίνω αύξηση στις συντάξεις»!
Βέβαια, η ...«δύσκολη οικονομική συγκυρία» αφορά μόνο τους ναυτεργάτες και συνολικά τους εργαζόμενους, αφού οι εφοπλιστές, με την πολιτική που συνδιαμορφώνουν για λογαριασμό τους ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, Ευρωπαϊκή Ενωση και στηρίζουν τα άλλα κόμματα του «ευρωμονόδρομου», όχι μόνο πλέουν σε πελάγη κερδών ακόμα και μέσα στην κρίση, αλλά η κυβέρνηση σπεύδει να τους εξασφαλίσει δισεκατομμύρια ευρώ ζεστού χρήματος για να θωρακίσουν ακόμα περισσότερο την κερδοφορία τους από την κρίση που και αυτοί προκάλεσαν.
Στις 25 Φλεβάρη, ο υπουργός Γ. Διαμαντίδης θα επισκεφθεί την Κίνα και σε ρόλο «ατζέντη» των εφοπλιστικών συμφερόντων θα κλείσει
συμφωνία για την ενίσχυση των εφοπλιστών με 5 δισ. ευρώ για να κατασκευάσουν πλοία σε κινεζικά ναυπηγεία, ενώ εξήγγειλε και
αύξηση των επιδοτήσεων των ακτοπλόων εφοπλιστών με 8 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, θα «μεσολαβήσει», ώστε η κινεζική πολυεθνική COSCO στην οποία έχει ήδη παραχωρηθεί η προβλήτα ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του ΟΛΠ στο Ικόνιο και την έχει μετατρέψει σε απέραντο εργασιακό γκέτο, να πάρει μέρος και στο διαγωνισμό για την παραχώρηση του Σταθμού μεταφόρτωσης στο Θριάσιο.
Ο υπουργός, αφού ανέφερε τους λόγους του ταξιδιού του στην Κίνα, δεν ήταν σε θέση να κάνει την παραμικρή δήλωση για την τύχη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, όπου πλέον δεν πέφτει «σφυριά» και χιλιάδες εργατοτεχνίτες με τις οικογένειές τους βασανίζονται από ανεργία και έχουν βουτηχτεί στην εξαθλίωση.
________________________________________
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6110906ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ: Υπουργός ελληνικών θαλασσίων υποθέσεων είναι ή κινέζικων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;