captain Nemos Υποπλοίαρχος
Αριθμός μηνυμάτων : 367 Location : Χαμένος στο πέλαγος Registration date : 31/10/2007
| Θέμα: Λαχτάρησαν για νέο Sea Diamond Παρ Μάης 09, 2008 6:56 pm | |
| Μ' αυτό τον τίτλο επιγράφεται σήμερα το άρθρο της εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ. Άρθρο που αναφέρεται σε νέο δυσάρεστο περιστατικό με καράβι της Louis Ηellenic Cruises, της ίδιας δηλαδή εταιρείας που πέρυσι το Πάσχα έχασε ένα καράβι στη Σαντορίνη, το γνωστό σε όλους πια Sea Diamond. Αυτή τη φορά το καράβι ήταν το Άκουα Μαρίν: Όπως διαβάζουμε στα Νέα: - Παράθεση :
- Πλήθος ερωτημάτων προκάλεσε η πρόσκρουση κρουαζιερόπλοιου της Louis Ηellenic Cruises χθες στο λιμάνι του Ηρακλείου. Ένα μόλις χρόνο μετά το ναυάγιο του «Sea Diamond», 872 επιβάτες και 407 μέλη του πληρώματος του πλοίου «Άκουα Μαρίν» λαχτάρησαν χθες το μεσημέρι όταν διαπίστωσαν ότι το πλοίο με το οποίο ταξίδευαν είχε ρήγμα μήκους 1,5 μέτρου και πλάτους 2 πόντων, πάνω από την υφαλογραμμή.
Αν και η παραπάνω είδηση μιλάει για ρήγμα πλάτους μόλις 2 πόντων, σε πολλά άλλα μέσα ενημέρωσης αναφέρεται πλάτος 25 ή και 30 εκατοστών. Όπως για παράδειγμα το βίντεο του Σκάι ή το άρθρο της Ομογένειας. Ποια είναι τελικά η αλήθεια; Γιατί είναι τελείως άλλο πράγμα οι 2 πόντοι και άλλο οι 25 ή οι 30. Και όσο και αν προσπαθούν να καθησυχάσουν τους φόβους του κόσμου, πως ήταν λέει ψηλά το ρήγμα... ο κοινός νους αντιλαμβάνεται πως αυτό ισχύει μόνο αν η θάλασσα είναι λάδι, αλλιώς το κύμα ανεβαίνει μέχρι το κατάστρωμα. Εξίσου περίεργο είναι πως το πλοίο υπέστη τη ζημιά στο λιμάνι του Ηρακλείου αλλά παρόλα αυτά απέπλευσε και πέρασαν ώρες μέχρι να ειδοποιήσει ο πλοίαρχος το Υπουργείο Ναυτιλίας. - Παράθεση :
- Ωστόσο προκύπτει θέμα σχετικά με την ώρα ενημέρωσης του ΥΕΝ από τον καπετάνιο του πλοίου. Σύμφωνα με τον θάλαμο επιχειρήσεων ο καπετάνιος ενημέρωσε μετά τη μία και μισή το μεσημέρι- δηλαδή δυόμισι ώρες μετά την πρόσκρουση, η οποία υπολογίζεται ότι έγινε στις 11 το πρωί.
Στο μεταξύ η αγωνία των επιβατών αγνοήθηκε και κανείς δεν τους ενημέρωνε για το τι ακριβώς συμβαίνει: - Παράθεση :
Η αγωνίας μας ήταν μεγάλη, καθώς δεν ξέραμε τι ακριβώς συμβαίνει», τονίζει η κα Τσαρδίκος. «Άλλωστε το ότι το πλοίο είχε πρόβλημα το είδαμε χθες το πρωί στο λιμάνι του Ηρακλείου την ώρα του απόπλου όταν είχαμε βγει στην προβλήτα για να τραβήξουμε αναμνηστικές φωτογραφίες. Το χτύπημα ήταν μεγάλο και το καράβι έκανε απότομη στροφή.
ΠΗΓΗ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
Με νωπές τις μνήμες από το τραγικό ναυάγιο του Sea Diamond, το νέο περιστατικό εγείρει πολλά ερωτηματικά και άλλο τόσο εξοργίζει για τον τρόπο που αντιμετωπίζεται ο επιβάτης. Επιτέλους η πολιτεία ας πάρει μέτρα. Δεν μπορεί η ζωή μας να γίνεται έρμαιο των λαθεμένων χειρισμών οιουδήποτε και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να παραπλανάται το κοινό για τους κινδύνους που εγκυμονεί ένα ρήγμα. Διότι αυτή τη φορά μπορεί να μην υπήρξαν θύματα αλλά πολύ καλά θυμόμαστε τις καθησυχαστικές δηλώσεις και όταν πέρυσι παρουσίασε κλίση το Sea Diamond. Και όμως... χάθηκαν τότε δύο ανθρώπινες ζωές. Αναρωτιέμαι λοιπόν τι μετράει περισσότερο, η ζωή ενός ανθρώπου ή το κύρος της εταιρείας; Για τη σύγκριση και μόνο θα παραθέσω εδώ μια παλιά είδηση... Διαβάστε την και βγάλτε συμπεράσματα. Ξεκινήστε από τη φωτογραφία... - Παράθεση :
H Louis Hellenic Cruises εγκαινίασε την Παρασκευή στον Πειραιά, το νέο κρουαζιερόπλοιο του στόλου της Sea Diamond, παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της ναυτιλίας και του ευρύτερου τουριστικού κόσμου της χώρας. Το υπό ελληνική σημαία Sea Diamond θα ξεκινήσει την 1η Μαΐου 2006 από τον Πειραιά, 3ήμερες και 4 ήμερες κρουαζιέρες στο Αιγαίο.
Χαιρετισμό απηύθυναν οι κκ. Υπουργοί Εμπορικής Ναυτιλίας, Μανώλης Κεφαλογιάννης και Τουριστικής Ανάπτυξης, Φάνη Πάλλη Πετραλιά καθώς και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, κ. Περικλής Παναγόπουλος.
Η Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, συνεχάρη την Louis Hellenic Cruises και τον Πρόεδρό της κ. Κωστάκη Λοϊζου για την προσπάθεια που καταβάλουν για την ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα και ευχήθηκε "καλή επιτυχία στην προσπάθεια να αναδειχθεί η Ελλάδα σε διεθνές κέντρο παγκόσμιου τουρισμού", τονίζοντας ότι "ο θαλάσσιος τουρισμός παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην τουριστική μας".
Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης έκανε αναφορά στην ουσιαστική συμβολή της Louis Hellenic Cruises στην αναγέννηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και επισήμανε ότι τέτοιου είδους προσπάθειες δίνουν σημαντική ώθηση "στην ανάπτυξη ναυτιλίας και του τουρισμού, που αποτελούν δύο βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας".
Ο Πρόεδρος του Ομίλου Louis κ. Κωστάκης Λοϊζου τόνισε "Όραμα μας είναι να συνδέσουμε την ανάπτυξη της εταιρείας μας με την αναζωογόνηση και την ενδυνάμωση της Ελληνικής κρουαζιέρας, με την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού και της Εθνικής οικονομίας. Με το Sea Diamond κάνουμε άλλο ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση. Τηρήσαμε την υπόσχεση μας και δημιουργήσαμε ένα κόσμημα για την ελληνική κρουαζιέρα. Στο Sea Diamond κυματίζει η ελληνική σημαία γιατί η σημαία αυτή εκφράζει ένα ξεκάθαρο όραμα τη σύνδεση της ανάπτυξης της εταιρίας μας με την αναζωογόνηση της ελληνικής κρουαζιέρας. Μέσω καινοτόμων μορφών συνεργασίας υποστηρίζουμε τα ελληνικά τουριστικά γραφεία, πραγματοποιούμε τις επισκευές μας σε ελληνικά ναυπηγεία, και ανεφοδιάζουμε τα πλοία μας από ελληνικές επιχειρήσεις".
Το νέο απόκτημα της Louis Hellenic Cruises κατασκευάστηκε το 1986 στη Φινλανδία και έφερε το όνομα Birka Princess ανακαινίστηκε πλήρως το 1999, με δαπάνες που έφτασαν τα 26 εκατ. Ευρώ. Το Sea Diamond αγοράστηκε από την Louis Hellenic Cruises έναντι του ποσού των 35 εκατ. δολαρίων και υποβλήθηκε σε νέες εργασίες ανακαίνισης, ύψους 10 εκατ. Δολαρίων.
Το Sea Diamond έχει χωρητικότητα 22.412 τόνων και μπορεί να μεταφέρει 1.250 επιβάτες σε 570 καμπίνες, που διακρίνονται για την αισθητική και τη λειτουργικότητα τους. Διαθέτει άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό και πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλούς και φιλικής προς το περιβάλλον πλεύσης.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο της Louis Hellenic Cruises μαζί με τα ήδη γνωστά Perla και Emerald που πραγματοποιούν κρουαζιέρες στην ευρύτερη περιοχή του Αιγαίου, αποτελούν μια ακόμα έμπρακτη απόδειξη της πρόθεσης της εταιρείας για την ουσιαστική αναβάθμιση της ελληνικής κρουαζιέρας και την ανάδειξη της σε σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού.
Βίκυ Καραντζαβέλου - Τρίτη, 2 Μαΐου 2006
ΠΗΓΗ TRAVELDAILYNEWS
Δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να αγνοεί ότι το "κόσμημα αυτό" βρίσκεται πάνω από ένα χρόνο στο βυθό της Σαντορίνης! Αν και είχε όπως μας έλεγαν όλες τις προδιαγραφές ασφαλούς πλεύσης... Όσο για το "φιλικό προς το περιβάλλον", θυμίζουμε τις διαμαρτυρίες των οικολογικών οργανώσεων οι οποίες χαρακτηρίζουν αυτό το "κόσμημα" ως οικολογική βόμβα. Έχοντας όλα αυτά κατά νου, αναρωτιόμαστε γιατί τελικά ο πλοίαρχος δεν κατέπλευσε στη Σαντορίνη αλλά στη Μήλο; Πιο κοντά είναι η Μήλος στο Ηράκλειο; Δείτε το σχετικό βίντεο, όσοι αγνοείτε το χάρτη της περιοχής... Με την ευκαιρία προσέξτε τι λέει η ρεπόρτερ... Πλάτος 30 εκατοστά. Δείτε και τι γράφει το ίδιο μέσο ενημέρωσης στο σχετικό του άρθρο: ΣΚΑΙ - Παράθεση :
- Από την πρόσκρουση προκλήθηκε οριζόντιο ρήγμα διαστάσεων 1,5 μ. μήκους και 2 πόντων πλάτους, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες του ΥΕΝ, το ρήγμα είναι πάνω από την ύφαλο γραμμή και δε διατρέχουν κίνδυνο οι επιβάτες και τα 450 μέλη του πληρώματος.
Λάθος; Αβλεψία; Τα 30 εκατοστά να συρρικνώνονται σε 2;;; Αξίζει εδώ να παραθέσουμε και από το Έθνος την είδηση, όπου σαφώς αναφέρεται ρήγμα 30 εκ. αλλά αναφέρεται και η ηλικία του πλοίου... που είναι ακόμη μεγαλύτερη: - Παράθεση :
- Η υπόθεση άρχισε ν απασχολεί τις λιμενικές αρχές από τις 3 το μεσημέρι. Εκείνη την ώρα, ο πλοίαρχος του κρουαζιερόπλοιου «Αquamarine» της εταιρείας Louis Hellenic Cruises ενημέρωσε τον θάλαμο επιχειρήσεων του υπ. Ναυτιλίας ότι στο ηλικίας 37 ετών πλοίο υπήρχε ρήγμα μήκους ενός μέτρου και πλάτους 30 εκατ, περίπου 2,5 μ. πάνω από την ίσαλο γραμμή, στο αριστερό μέρος του πρυμναίου τμήματος.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, οι επιθεωρητές του που ήλεγξαν το κρουαζιερόπλοιο διαπίστωσαν ότι έχει ρήγμα μήκους τριών μέτρων επί 30 εκατοστά, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση τριών μέτρων από την ίσαλο γραμμή. Και μια τελευταία απορία... Με 37 ετών καράβια περιμένουν να αναβαθμίσουν την ελληνική κρουαζιέρα; Ή μήπως με την απαράδεκτη τακτική να κρατούν τους επιβάτες σε αγωνία; Να σημειώσω και κάτι άλλο... Το ρήγμα ήταν λέει 2.5 μέτρα πάνω από την ίσαλο. Και προκλήθηκε λέει από την προβλήτα του λιμανιού του Ηρακλείου γιατί λέει δεν είχε προστατευτικά λάστιχα το λιμάνι... Να υποθέσουμε ότι η προβλήτα στο Ηράκλειο έχει ύψος 2.5 μέτρα;;; Όσο δηλαδή το ύψος ενός συνηθισμένου διαμερίσματος;; Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο, ας ενημερώσει... Γιατί κάπως παράξενο μου φαίνεται από όση εμπειρία έχω από λιμάνια... | |
|
ΔΙΩΝΗ Admin
Αριθμός μηνυμάτων : 884 Location : Όπου γη και πατρίς Registration date : 31/10/2007
| Θέμα: Απ: Λαχτάρησαν για νέο Sea Diamond Τετ Μάης 14, 2008 5:10 am | |
| Φαίνεται πως το Άκουα Μαρίνα το χρειάζονται ακόμη... ή δεν είχαν να περιμένουν μεγάλη αποζημίωση... Ενώ το φουκαριάρικο το Sea Diamond πήγε σαν το σκυλί στ' αμπέλι... Πολλά έχουμε πει για το ναυάγιο αλλά σήμερα είδα κάτι σημαντικό: - Παράθεση :
- Μετά την αποβίβαση των επιβατών και ενώ το πλοίο θα μπορούσε να οδηγηθεί στα αβαθή και να σωθεί, εγκαταλείφθηκε και αφέθηκε να βυθιστεί σε απόσταση 100 μέτρων από την ακτή. Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η εισαγγελική ανάκριση για τα αίτια του ναυαγίου και δεν έχει βγεί πόρισμα για την απόδοση ευθυνών. Την διοικητική ευθύνη για τον χειρισμό της υπόθεσης έχει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σαντορίνης, υπηρεσία απροετοίμαστη να χειριστεί πρόβλημα τέτοιου μεγέθους.
Αλήθεια, γιατί δεν οδηγήθηκε στα αβαθή;;; Έχει αβαθή η Σαντορίνη;;; Αν, έχει... πρέπει να το διευκρινίσουμε αυτό... Η πληροφορία είναι από τη ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΤο ίδιο και η κατατοπιστική φωτογραφία που ακολουθεί και αναγκάζει να ξαναρωτήσουμε... γιατί δεν το πήγαν το καράβι στα αβαθή και το άφησαν να γίνει μια οικολογική βόμβα βυθού;;; | |
|